اخباراخبار اهواز

قتل جوان لنگرودی زیر شکنجه؛فشار افکار عمومی و افشاگری‌ها رسانه ها، 5 مامور پلیس را بازداشت کرد

به گزارش رسانه‌ها، دادستان لاهیجان از صدور قرار بازداشت موقت برای پنج مامور پلیس که به قتل یک جوان لنگرودی متهم هستند، خبر داد. این تصمیم پس از افشاگری‌های گسترده و فشار افکار عمومی به دنبال قتل «محمد میرموسوی»، جوان ۲۳ ساله لنگرودی، اتخاذ شد.

محمد میرموسوی در پی یک درگیری در محله زندگی‌اش، توسط ماموران انتظامی بازداشت و به پاسگاه منتقل شد. گزارش‌ها حاکی است که وی در پاسگاه به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد. ویدئویی که به تازگی منتشر شده، نشان‌دهنده آثار شکنجه و ضرب و جرح بر روی بدن او است. در این ویدئو، آثار کبودی از دستبند بر مچ دستان و یک حفره در ناحیه پهلو به وضوح مشاهده می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، پیکر بی‌جان میرموسوی تحت فشار و تهدید از خانواده‌اش تحویل داده شده و از آن‌ها تعهد گرفته شده بود که در مورد این حادثه به نزدیکان یا رسانه‌ها اطلاع‌رسانی نکنند.

افشاگری‌های رسانه‌ای و فشارهای اجتماعی به نقل از منابع آگاه منجر به واکنش‌های قانونی شده و ماموران متهم به قتل به زندان منتقل شده‌اند. این تحولات، بار دیگر ضرورت نظارت و مسئولیت‌پذیری در دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را مورد توجه قرار داده است.

موضوعات ذات صلة

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا