اخباراخبار اهواز

اعتراض پرستاران و کادر درمان اهواز به وعده‌های تحقق‌نیافته

به گزارش منابع محلی جمعی از پرستاران و کادر درمان اهواز در مقابل دانشگاه علوم پزشکی تجمع کردند.

این اعتراضات به دلیل عدم پرداخت عادلانه تعرفه‌ها، کارانه‌ها، و اضافه‌کاری‌ها و همچنین پایمال شدن حقوق‌شان صورت گرفت. تجمع‌کنندگان با شعار “وعده‌های توخالی، تعرفه‌ی پوشالی!” اعتراض خود را نسبت به وعده‌های تحقق‌نیافته و شرایط ناعادلانه موجود ابراز کردند.

به گفته معترضان، علیرغم وعده‌های مکرر مسئولان برای بهبود وضعیت مالی و کاری کادر درمان، تا کنون اقدامات عملی در این زمینه انجام نشده است. پرستاران و کادر درمان از فشار کاری بالا، عدم پرداخت به‌موقع حقوق و مزایا، و نبود عدالت در تخصیص کارانه‌ها و اضافه‌کاری‌ها به شدت انتقاد کردند. آنان خواستار توجه فوری و جدی مسئولان به مشکلات و مطالبات خود شدند.

این تجمع یکی از چندین حرکت اعتراضی است که در ماه‌های اخیر توسط کادر درمان در استان‌های مختلف جغرافیای ایران برگزار شده است. با توجه به افزایش بار کاری ناشی از بحران‌های مختلف و تأخیر در پرداخت حقوق و مزایا، پرستاران و کادر درمان احساس می‌کنند که صدای آنان شنیده نمی‌شود و مشکلات‌شان همچنان بی‌پاسخ مانده است.

در پایان تجمع، معترضان تاکید کردند که در صورت ادامه وضعیت کنونی و عدم رسیدگی به مطالباتشان، این اعتراضات ادامه خواهد داشت و حتی به اقدامات گسترده‌تری دست خواهند زد

موضوعات ذات صلة

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا