اخباراخبار اهواز

مهدی آل کثیر، روزنامه‌نگار محلی شوش، با شکایت فرماندار روبرو شد

فرمانداری شهرستان شوش از مهدی آل کثیر، روزنامه‌نگار برجسته حوزه محیط زیست و سردبیر رسانه “حمل و نقل وطن”، به دلیل انتشار مطالب انتقادی، شکایت کرده است. این اقدام از سوی فرمانداری به دنبال اتهام نشر اکاذیب علیه این روزنامه‌نگار صورت گرفته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های محلی، مهدی آل کثیر به دلیل انعکاس مشکلات و مسائل محیط زیستی منطقه، با شکایت فرماندار شوش مواجه شده است. این روزنامه‌نگار، که به خاطر پیگیری‌های مداوم خود در زمینه محیط زیست شناخته می‌شود، اعلام کرده است که به زودی در دادسرا حاضر خواهد شد تا دفاعیات خود را در خصوص این اتهامات مطرح کند.

آل کثیر با بیان این‌که تنها هدفش اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در مورد مسائل عمومی و محیط زیستی است، تأکید کرده است که انتشار چنین مطالبی در راستای مسئولیت اجتماعی وی به عنوان یک روزنامه‌نگار بوده است. او همچنین از حمایت‌های جامعه رسانه‌ای و مردم محلی در پی این شکایت قدردانی کرده و اظهار داشته که به کار حرفه‌ای خود ادامه خواهد داد.

این شکایت در حالی مطرح شده که فضای رسانه‌ای کشور با محدودیت‌ها و فشارهای متعددی مواجه است، و بسیاری از فعالان رسانه‌ای با اتهامات مشابهی روبرو هستند. پرونده مهدی آل کثیر به یکی از نمونه‌های اخیر از برخوردهای قضایی با خبرنگاران محلی تبدیل شده که به دلیل پرداختن به مسائل حساس و انتقادی، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

موضوعات ذات صلة

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا