اخباراخبار اهواز

تجمع اعتراضی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اهواز مقابل استانداری

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اهواز مقابل ساختمان استانداری نسبت به وضعیت معیشتی و رفع تبعیض میان بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان لشكرى و کشوری تجمع اعتراضی کردند.

حمید باوی بحره رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اهواز، باوی، کارون و حمیدیه نیز گفته است که ما نسبت به اختلاف مستمری ‌بگیران تامین اجتماعی با دریافتی بازنشستگان لشکری و کشوری معترض هستیم.

 وی افزود: برای بازنشستگان کشوری سال گذشته دو بار همسان سازی حقوق انجام شد و در سال جاری نیز حدود ۸۰ درصد متناسب سازی به آن ها دادند که بالغ بر ۴ الی ۵ میلیون تومان برای هر بازنشسته می شود اما تامین اجتماعی از ۱۲۰ هزار تومن تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومن و در واقع فقط ۳۵ درصد به حقوق ها اضافه کرده است. 

 باوی ادامه داد: تفاوت بازنشسته لشکری و کشوری با تامین اجتماعی چیست؟ اگر مبنا بر این است که به دلیل تورم و گرانی کالا به حقوق آن ها چند میلیون تومان اضافه شود باید برای تامین اجتماعی نیز به همان اندازه صورت بگیرد.

 رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اهواز، باوی، کارون و حمیدیه اضافه کرد: چرا حقوق بازنشسته های کشوری که از بودجه دولت پرداخت می شود نسبت به تامین اجتماعی بیشتر است؟

موضوعات ذات صلة

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا